سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

اولین جلسه داوری دومین رویداد ملی فرش آپ

اولین جلسه داوری هیات محترم داوران دومین رویداد ملی فرش آپ با حضور آقایان دکتر علی اصغر شیره پز، دکتر برادران ، مهندس برازنده ، مهندس اصفهانیان و دکتر منصور دیاری از هیات محترم داوران و آقایان دکتر رضا توانا مسئول کمیته علمی، دکتر علی عرشی مسئول کمیته اجرائی، مهندس عباس مسلمی نژاد دبیر جلسه، سرکار خانم دکتر محمودیان و مهندس مرتضی اصفهانیان به ریاست آقای دکتر منصور دیاری راس ساعت 15 روز یکشنبه 29 آبان ماه در محل سالن جلسات سرای نوآوری صنعت فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای دکتر منصور دیاری بعنوان رئیس هیات داوران ضمن عرض خوش آمدگویی به هیات محترم داوران و اعضاء محترم کمیته های علمی و اجرائی این رویداد با تشکر و قدردانی از حضور پرشور ایده پردازان و حامیان مادی و معنوی دومین رویداد ملی فرش آپ در خصوص نحوه ارسال و ارزیابی ساختاری و روند داوری این دوره توضیحات و پیشنهادات اجرائی را ارائه فرمود.
ایشان افزود در مهلت اعلام شده از طرف کمیته اجرائی مجموعاً 30 ایده پرداز فرم ها و اسناد مربوطه به ایده های خود را به این کمیته ارسال کرده است. حسب تقویم و آئین نامه اجرائی دومین رویداد ملی فرش آپ ابتدا در مرحله ارزیابی ساختاری کمیته اجرائی نسبت به رفع نقص فرمها و اسناد پیوست بررسی اولیه را انجام داده و در صورت نیاز مراتب رفع نقص و ارسال مجدد و تکمیل شده و ایده ها با شرکت کنندگان نهائی گردیده است.
ایشان افزود در این مرحله 30 ایده رسیده به دومین رویداد ملی فرش آپ بدون هیچ اظهار نظر فنی بصورت کامل به هیات محترم داوران اعلام می گردد تا با نظر این هیات و پس بررسی فنی و کارشناسی، ایده های برگزیده این بخش برای مرحله نیمه نهائی مشخص و اعلام شود.
پس از این مرحله ایده های برگزیده بخش داوری توسط کمیته علمی به منتورها معرفی شده و طی دو هفته تبادل نظرات شرکت کنندگان و منتورها و آموزش های لازم برای ایده ها و با هماهنگی و مشارکت شرکت کنندگان و منتورها به مرحله دوم داوری هیات محترم داوران رسیده و این مرحله داوری حسب جدول زمانبندی اعلام شده جهت انتخاب ایده های راه یافته به مرحله نهائی (Demo Day) برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه هیات محترم داوران در خصوص آیتم های داوری پیشنهادی و نحوه ارزیابی ایده ها در این مرحله به تبادل نظر پرداخته و 30 ایده های ارسالی این دوره که از شماره FU-101 تا FU-130 کد گذاری شده بهمراه جدول آیتم های پیشنهادی با اصلاحات پیشنهادی و فرمهای ارزیابی و امتیاز بندی مد نظر هیات محترم داوران در این مرحله به تصویب و به هیات محترم داوران اعلام و تحویل داده شد.
جلسه با بحث و بررسی دقیق کارشناسی و نمره گذاری برای 18 ایده برگزیده این بخش ادامه که با نظر هیات محترم داوران برای داوری در مرحله نیمه نهائی انتخاب گردیده و جهت برگزاری دوره های آموزشی لازم و انتخاب منتورهای تخصصی برای تکمیل توضیحات و ارائه مبسوط شرکت کنندگان در مرحله دوم داوری به کمیته علمی دومین رویداد ملی فرش آپ اعلام گردید.
این جلسه راس ساعت 16:30 دقیقه عصر پایان یافت.
به اطلاع می رساند:
لیست عنوان ایده ها و کد های انتسابی راه یافته به مرحله نیمه نهائی و شرکت کنندگان بازمانده از این مرحله از طریق دبیرخانه اجرائی دومین رویداد ملی فرش آپ تا روز 2 آذرماه به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم می رسد.
همچنین برای تمامی 18 ایده منتخب منتور تعیین و اعلام شده و شرکت کنندگان موظفند با هماهنگی با منتورها و بر اساس جدول ارزیابی زیر فایلهای تکمیلی و یک فیلم سه دقیقه ای ارائه را ظرف ده روز آینده به دبیرخانه دومین رویداد ملی فرش آپ(آقای دکتر رضا توانا) ارسال نمایند.

کمیته اجرائی دومین رویداد ملی فرش آپ

: 277 - : 1401/09/02 - : 708
1401/09/02