سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

برگزاری جلسات کمیته اجرایی رویداد فرش آپ

پنجمین جلسه کمیته اجرایی رویداد فرش آپ روز یکشنبه 23 آبان ماه در محل سرای نوآوری فرش ماشینی با حضور مسئولین کمیته اجرائی آقایان دکتر دیاری ، دکتر توانا، دکتر عرشی ، مهندس مسلمی نژاد و مهندس اصفهانیان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای دکتر عرشی دبیر اجرائی رویداد ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده، به نحوه مناسب پوشش خبری و اطلاع رسانی رویداد در رسانه های مجازی و نوشتاری بخصوص در کارگروههای تخصصی اشاره نمودند. ایشان ضمن تشکر از علاقه مندان و مبتکرین و ایده پردازان حوزه فرش ماشینی که استقبال خوبی از این رویداد نموده اند ابراز امیدواری نمودند تا با عنایت به اطلاع رسانی مستمر این رویداد شاهد حضور و ثبت نام علاقه مندان و مبتکران بیشتری باشیم.

در ادامه جلسه آقای دکتر دیاری رئیس سرای نوآوری ضمن تشکر از تلاشهای علمی و اجرائی کمیته اجرایی و کلیه سرمایه گذاران و علاقه مندان شرکت کننده در این رویداد به استقبال خوب سرمایه گذاران محترم برای حمایت همه جانبه از ایده های خلاقانه در حوزه فرش ماشینی اشاره نموده و این رویداد را فرصت طلائی برای حضور و بروز ایده پردازی و تبدل ایده به ثروت و کارآفرینی موثر برای علاقه مندان خلاق حوزه صنعت فرش ماشینی برشمردند..

تصویب اصلاحات نهایی جدول زمانبندی رویداد و نهایی شدن لیست هیات محترم داوران از مصوبات این جلسه بود.

: 122 - : 1400/08/23 - : 1664
1400/08/23