سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

هشتمین جلسه فرش آپ

هشتمین جلسه کمیته اجرایی رویداد فرش آپ ظهر روز شنبه 6 آذر ماه 1400 در محل سرای نوآوری فرش ماشینی با حضور آقایان دکتر دیاری، دکتر توانا ، دکتر عرشی، خانم دکتر محمودیان، مهندس اصفهانیان و مهندس مسلمی نژاد و آقای مهندس کرم پور مدیر محترم مجموعه اپلیکشن دوک برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر دیاری رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی از زحمات و اطلاع رسانی مستمر و برنامه ریزی و پیگیری کمیته اجرائی برای هماهنگی حضور حداکثری علاقه مندان در رویداد فرش آپ ابراز قدردانی نموده و به هدف گذاری و اهتمام سرای نوآوری فرش ماشینی برای ایجاد بستری امن و کارآمد و به روز برای حمایت همه جانبه از مبتکرین و ایده پردازان و مخترعین در حوزه صنعت فرش اشاره نمودند.

در ادامه جلسه آقای مهندس کرم پور ضمن ابراز خوشحالی از حضور و دعوت و همکاری با سرای نوآوری، رویداد فرش آپ را گام مهمی در شکوفائی ایده های خلاقانه برای حل مشکلات صنعت فرش ماشینی دانسته و از لزوم تعامل سازنده و مستمر سرا با صاحبان صنایع، اتاق بازرگانی ، اتحادیه تولید کنندگان فرش ماشینی از طرفی و دانش پژوهان و علاقه مندان و شرکت ها و مجموعه های خدماتی نظیر مجموعه اپلیکشن دوک در حوزه صنعت فرش ماشینی یاد نمودند.

بررسی ایمیل های دریافتی و ارسال پیام های تاییدیه ، آغاز روند بررسی اولیه طرحهای ارسال شده و نهایی شدن روال ارزیابی و داوری ایده های ارسالی از دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود.

لازم به ذکر است کلیه شرکت کنندگان در رویداد فرش آپ طی 24 ساعت آینده ایمیل تاییدیه ارسال ایده خود به دبیرخانه رویداد را دریافت خواهند نمود .

شرکت کنندگان محترم در صورت عدم دریافت این ایمیل حتما با شماره های تماس دبیرخانه در ارتباط و هماهنگی باشند.

: 152 - : 1400/09/07 - : 2046
1400/09/07