سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

اولین جلسه بررسی ایده های رویداد فرش آپ

همزمان با پایان یافتن مهلت ارسال ایده ها به رویداد فرش آپ ظهر روز یکشنبه 7 آذر ماه 1400 جلسه کمیته اجرایی با حضور آقایان دکتر دیاری، دکتر توانا ، دکتر عرشی، خانم دکتر محمودیان، مهندس اصفهانیان و مهندس مسلمی نژاد در محل سرای نوآوری فرش ماشینی برگزار گردید.

در این جلسه آقای دکتر توانا معاون اجرائی سرای نوآوری فرش ماشینی و مسئول کمیته منتورینگ رویداد با تشکر از حضور دلگرم کننده مبتکرین و فعالین صنعت فرش ماشینی در این رویداد گزارشی از کلیات ایده ها و مستندات ارسالی به دبیرخانه کمیته اجرایی را ارائه نمودند.

در این جلسه و نظر به اهمیت حفظ حقوق شرکت کنندگان و امانتداری دبیرخانه رویداد، مقرر شد بررسی اجمالی اولیه به جهت رفع نقص های احتمالی صورت گرفته و موارد مربوطه به صورت موردی از طریق ایمیل به شرکت کنندگان اعلام تا این عزیزان ظرف 24 ساعت آینده نسبت به ارسال مدارک تکمیلی اقدام نمایند.

اولین جلسه هیات داوران و مشاورین تخصصی پس از تکمیل مستندات طرح ها و ایده های ارسالی طی روزهای آتی برگزار و جزئیات قوانین و نحوه داوری اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است حسب جدول زمانبندی اعلام شده در تاریخ 25 آذرماه طرح های رسیده به مرحله داوری در حضور هیات محترم داوران ارائه و داوری خواهند شد.

: 153 - : 1400/09/08 - : 2034
1400/09/08