سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

اعلام نتایج ارزیابی اولیه رویداد های فرش آپ

دومین جلسه تخصصی هماهنگی و ارزیابی اعلام اولیه نتایج بررسی ایده های رسیده به رویداد فرش آپ توسط هیات محترم داوران، عصر روز دوشنبه 22 آذرماه با حضور آقایان دکتر منصور دیّاری، دکتر رضا توانا، دکتر علی عرشی، مهندس عباس مسلمی نژاد و مهندس مرتضی اصفهانیان در محل سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه آقای دکتر منصور دیّاری رئیس کمیته محترم داوران، گزارش نحوه ارزیابی داوری ایده های رسیده به رویداد فرش آپ را قرائت نمودند. بر این اساس ارزیابی هر ایده بر اساس ارزش گذاری از نمره 100 برای هر آیتم از موارد جدول ارزش گذاری اعلامی و اخذ میانگین نمرات هر ایده محاسبه شده است.

ایشان ضمن قدردانی از مساعی و حضور پرشور کلیه شرکت کنندگان در رویداد افزودند از مجموع ایده های بررسی شده جمعا 9 ایده با اخذ نمره میانگین 60 به بالا به مرحله پایانی رویداد راه یافته که طی 24 ساعت آینده ایمیل اطلاع رسانی از طریق کمیته اجرائی دریافت خواهند نمود.

مرحله داوری پایانی رویداد عصر روز دوشنبه 29 آذرماه با حضور هیات محترم داوران، استادان، محققین و مبتکرین، سرمایه گذاران و کارآفرینان و مسئولین محترم دانشگاه، سرای نوآوری فرش ماشینی و مدیران بخش صنعت و اتاق بازرگانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل برای انتخاب ایده های برتر اول تا سوم و تقدیر از کلیه شرکت کنندگان در سالن غیاث الدین جمشید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار خواهد شد.

ایده های برگزیده این مرحله نیز با هدایت مشاورین تخصصی (منتورها) در خصوص تکمیل و توسعه ایده ها راهنمایی تا با آمادگی کاملتری به مرحله داوری ارسال گردند.


آیتم های نهائی ارزیابی شده هیات محترم داوران در داوری ایده های رویداد فرش آپ :

اعلام اسامی ایده های رسیده به مرحله نهایی رویداد فرش آپ توسط هیات محترم داوران :

: 174 - : 1400/09/23 - : 2042
1400/09/23