سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

جلسه اختتامیه رویداد فرش آپ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار می گردد

جلسه اختتامیه رویداد فرش آپ در تاریخ 29 آذر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار می گردد.

به گزارش آقای دکتر علی عرشی دبیر اجرائی رویداد فرش آپ در حاشیه جلسات هماهنگی کمیته اجرایی این رویداد ، مراسم اختتامیه و جلسه نهایی دفاع از ایده های راه یافته به مرحله نهایی (Demo Day) با حضور کلیه شرکت کنندگان، هیات محترم داوران ،منتورهای رویداد، حامیان مالی و معنوی و فنی، سرمایه گذاران و کارآفرینان و مسئولین شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و هیات رئیسه دانشگاه از ساعت 17 عصر روز دوشنبه 29 آذرماه در محل سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار می گردد. در این مراسم هر یک از نُه ایده راه یافته به مرحله نهایی در مدت زمان تعیین شده توسط هیات داوران به ارائه و معرفی ایده خود پرداخته و به سولات احتمالی داوران محترم نیز پاسخ خواهد داد.
راه یافته گان به این مرحله موظف هستند به انتخاب و نظر خود یک پوستر از طرح و ایده نهایی و یک عکس پرسنلی از خود را تا روز یکشنبه 28 آذرماه برای آقای دکتر توانا مسئول کمیته منتورینگ و مشاورین تخصصی ارسال نمایند.
در مراسم اختتامیه از کلیه داوران و شرکت کنندگان و حامیان این رویداد نیز به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.
از برگزیدگان نهایی در مراسم اختتامیه هفته پژوهش دانشگاه که عصر روز چهارشنبه اول دیماه 1400 در همین سالن برگزار خواهد شد تقدیر و تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مقرر شد به علت محدودیت های کرونایی کلیه علاقه مندان به حضور در این جلسه قبل از حضور مراتب را با شماره واتساپی 09133618946 (آقای مهندس اصفهانیان) هماهنگی بفرمایند.

: 183 - : 1400/09/27 - : 1905
1400/09/27