سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

اخبار

اعلام نتایج اولین مرحله داوری سومین رویداد ملی فرش آپ

چهارمین جلسه هماهنگی و مشترک کمیته های اجرائی، علمی و داوری سومین رویداد ملی فرش آپ ظهر روز سه شنیه 23 آبانماه با حضور آقایان دکتر منصور دیّاری، دکتر رضا توانا ، دکتر علی عرشی، مهندس عباس مسلمی نژاد و مهندس مرتضی اصفهانیان در محل سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه آقای دکتر منصور دیّاری رئیس کمیته داوران با تشکر از حضور پرشور ایده پردازان و شرکت کنندگان در سومین رویداد ملی فرش آپ از هیات محترم داوران و کمیته اجرائی برای هماهنگی و برگزاری منظم اولین جلسه داوری و اهتمام و حساسیت خاص هیات محترم داوران در ارزیابی دقیق ایده های رسیده قدردانی نموده و افزودند با نظر هیات محترم داوران از جمع 23 ایده رسیده به دبیرخانه سومین رویداد ملی فرش آپ 15 ایده به مرحله دوم (منتورینگ و مشاوره) رسیده و نتایج ظرف مدت 48 ساعت آینده بصورت شخصی به هر یک از شرکت کنندگان اعلام می گردد.

دکتر رضا توانا مسئول کمیته علمی و منتورینگ در ادامه جلسه افزود :

در مهلت زمانبندی اعلام شده برای هر 15 ایده رسیده به مرحله دوم و به جهت تکمیل مراحل پردازش ایده ها منتورهای تخصصی معرفی می گردد. تیم منتورینگ سومین رویداد ملی فرش آپ متشکل از استادان و اعضاء محترم هیات علمی دانشگاه بوده که با هماهنگی شرکت کنندگان در حوزه های تخصصی مد نظر معرفی و تا مراحل نهائی بعنوان راهنمای تخصصی ایده ها مشارکت فعال خواهند داشت.

: 348 - : 1402/08/24 - : 286
1402/08/24